В середині 60-х років19 століття в цих місцях починається будівництво залізниці і в 1868 році відкривається залізничний рух між м. Балтою і м. Ольвіополем (зараз це м. Первомайськ ). В зв’язку з відкриттям залізниці в травні 1868 року поміщиком Гижицьким відводиться місце для створення поштового відділення на станції Жеребкове. Одразу ж земство відводить землю під будівництво поштової дороги між с. Жеребкове і м. Ананьєвом протяжністю 15верст і 250 сажень. В 2008 році поштове відділення відзначатиме 140 років з дня заснування. З часом будується телеграфна лінія для зв’язку з іншими станціями і м. Ананьєв.
В 70-ті рр..19 століття в зв’язку з побудовою залізниці в селі з’являється залізничний персонал.
ЗалізницяОдеса-Балта була побудована в 1864 році. Ананьївські купці продовжили її до с. Жеребкове , а саме до Чухачівки, яка була за с. Михайлівкою.
Станція названа на честь адмірала Чухачова, який завідував Одеським залізничним та морським транспортом. До Великої Вітчизняної війни в селі Жеребкове був побудований 3-х поверховий вокзал , збудований поміщиком Гижицьким. На першому поверсі були станційні приміщення , а на 2 і 3 поверхах проживали робітники залізниці.
В 1941 році Радянські війська відступаючи зруйнували вокзал , щоб не залишити його німцям. В післявоєнний час вокзалом служив звичайний товарний вагон, розміщений біля поштового відділення. На початку 50-х років розпочалось будівництво депо, куди мали прибувати тепловози, змінювались зміни, а локомотивні бригади мали відпочивати між змінами. В 1953 році будівлі залізниці були передані під піонерський табір, який проіснував до середини 70-х років ХХ століття. В 1959 році був побудований новий одноповерховий вокзал, який зберігся і до нині.
Першим черговим по станції був С.А.Ніколенко . В 1977 році будку на станції Чухачівка розібрали , а станцію закрили .До цього часу на залізниці існувала жезлова система руху , працювали стрілочники . Згодом було запроваджено автоблокування , 2-х колійний рух поїздів та блок – пости .Начальниками станції працювали : Рощин П.Т.,Шлаїн М.І., Дашковський А.І. , Калінов М.І., Субот Г.А. Тривалий час начальником станції працює Бондар В.О.